zpět



Obchodní podmínky:


Jak nakupovat

Nákup zboží v elektronickém obchodě WEGETT.CZ je velmi jednoduchý. Při nákupu vyberete nejprve produkt, o který máte zájem. V detailním zobrazení produktu klikněte na tlačítko Přidat do košíku, tím přidáte zboží do svého nákupního košíku. Zobrazí se Vám obsah košíku. Tato přehledová stránka slouží pro výběr počtu kusů, odstranění zboží a i pro pozdější potvrzení a odeslání objednávky. V tuto chvíli můžete dále pokračovat ve výběru dalších položek nebo dokončit objednávku vyplněním všech potřebných údajů a kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Na email Vám poté přijde potvrzení objednávky. 


Způsoby platby

a) Dobírkou – Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vzhledem k tomu, že po Brně a okolí (50 km) rozvážíme naše zboží vlastními silami a nepřijímáme hotovost, nelze zvolit platbu dobírkou.

b) Převodem na účet – Celkovou sumu za zboží a poštovné zašlete na bankovní účet číslo: 2901380820/2010, banka: Fio banka. Variabilní symbol: Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo Vaší objednávky.

c) Platba kartou Online - Při zvolení platby Online budete přesměrování na bezpečnou platební bránu GoPay, kde lze zaplatit následujícími platebními kartami: VISA, VISA Electron, V Pay, MasterCard, Maestro.

d) Platba kartou při osobním odběru v Brně - Při vyzvednutí Vašeho Wegettu můžete zaplatit přes platební terminál FIO Banky následujícími platebními kartami: 

Termín expedice zboží

Po odeslání objednávky zboží obdržíte automaticky potvrzovací e-mail s přehledem objednávky a informací o tom, že Vaše objednávka byla přijata do systému. U některých objednávek (větší množství ap.) Vás kontaktujeme pro potvrzení objednávky telefonicky. Od této chvíle děláme maximum, abychom zboží co nejdříve doručili na Vaši adresu.

Obvyklá lhůta pro doručení zboží k Vám se pohybuje v rozmezí 3 až 14 pracovních dnů od objednání. Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozeniny…), prosíme o uvedení termínu do poznámky k objednávce, kontaktujeme Vás a pokusíme se udělat vše pro včasné doručení.

V případě, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail, zboží ani oznámení o uložení zásilky do 10 pracovních dnů od uskutečnění objednávky, nás prosím kontaktujte na wegett@wegett.cz.

 

Způsoby doručení

Zboží je možné vyzvednout osobně v Brně v našem Showroomu (adresu najdete v našich kotaktech) nebo jej zasíláme prostřednictvím přepravní služby Top Trans. Celková cena včetně ceny za balné a dopravu bude uvedena v souhrnu Vaší objednávky. Daňový doklad a záruční list budou zaslány emailem. Při platbě převodem, kartou online a na dobírku, doručí přepravní služba Vaše zboží až k Vám domů, pokud ovšem nezvolíte variantu osobního vyzvednutí. Pokud nebudete zastiženi, můžete si zboží vyzvednout na Vaší poště. Při přebírání si, prosím, dodané zboží pečlivě zkontrolujte. Je-li zboží poškozeno, je potřeba nás o této skutečnosti co nejdříve informovat emailem na wegett@wegett.cz . Do emailu, prosím, napište detaily poškození a číslo objednávky, po případě přiložte fotografie.



Reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti po individuální dohodě s Vámi v souladu s platným právním řádem České republiky. Na veškeré zboží zakoupené v elektronickém obchodě WEGETT.CZ, pokud není uvedeno jinak, se vztahuje zákonná záruka 36 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy České republiky resp. platné novely Obchodního zákoníku České republiky. V případě uplatnění reklamace postupujte prosím níže uvedeným způsobem:

Pokud budete chtít zaslat zboží na reklamaci do naší firmy, zašlete prosím zboží prostřednictvím spediční firmy. Neposílejte reklamované zboží na dobírku, takové zboží nebude přijato. K reklamovanému zboží přiložte doklad o nákupu a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje, tj. e-mail, popřípadě telefonní číslo, pokud došlo od doby objednání k jejich změně. Takto připravenou zásilku s označením REKLAMACE odešlete prosím na adresu:

WEGETT® | Wegett Shop s.r.o.
Šmejkalova 838/59, 616 00 Brno
Česká republika

Reklamované zboží může také doručit osobně na výše uvedenou adresu (je nutné se předem telefonicky nebo e-mailem domluvit). V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na wegett@wegett.cz. Navrhneme postup, který pro Vás bude nejlepší, případně Vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace a s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:

– opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním).
– vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem).

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů České republiky.



Záruční podmínky

Délka záruční lhůty zboží je uvedena na záručním listu, příp. na daňovém dokladu. Pokud tomu tak není, délka záruky vychází z platných zákonů České republiky. Tato záruka se vztahuje na případné výrobní vady. Není poskytována na opotřebení výrobku vlivem běžného používání, na vady a opotřebení vzniklé nesprávným zacházením, skladováním, nesprávných čištěním a užíváním k jinému účelu, než je výrobek určen a na jakékoliv úpravy výrobku. Záruční doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol, který bude sloužit jako doklad pro případné další reklamace.

Výjimky tvoří: Použité zboží (zboží repasované, zboží opravované), na které se nevztahuje žádná záruka, pokud není v dodacím listu uvedeno jinak.



Zboží na míru

Berte prosím na vědomí, že pokud s námi uzavřete smlouvu, na základě které si od nás koupíte jakékoliv zboží "na míru" nelze od takové smlouvy odstoupit tj. zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů jak je tomu u zboží z našich standardních kolekcí.

Pro řešení všech případných sporů mezi Vámi a námi jsou příslušné soudy České republiky. Před zahájením sporu před obecným soudem je zákazník-spotřebitel oprávněn v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zahájit mimosoudní řešení svého sporu, který se mu s námi nepodařilo vyřešit napřímo. Věcně příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s Naší společností je Česká obchodní inspekce (coi.cz).  


WEGETT SHOP s.r.o.