Provozovatel

Internetový obchod na adrese www.wegett.cz provozuje

IKIN Furniture s.r.o.
Rybná 716/24
110 00 Praha 1
IČ: 08790442
DIČ: není plátcem DPH

Jak nakupovat

Nákup zboží na webových stránkách WEGETT.CZ je velmi jednoduchý. Při nákupu vyberete nejprve produkt, o který máte zájem. V detailním zobrazení produktu klikněte na tlačítko Objednat tento vak, poté vyplňte objednávkový formulář a odešlete.

Ve lhůtě 24hodin Vám příjde potvrzovací email o přijetí Vaší objednávky.

Platba

Nezapomeňte zaškrtnout způsoby platby:

Dobírkou – Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vzhledem k tomu, že po Brně a okolí (30 km) rozvážíme naše zboží vlastními silami a nepřijímáme hotovost, nelze zvolit platbu dobírkou, jste-li z této oblasti.. Převodem na účet – Celkovou sumu za zboží a poštovné zašlete na bankovní účet číslo na základě faktury, kterou Vám zašleme.

Doba dodání

Po odeslání vyplěného objednávkového formuláře obdržíte potvrzovací e-mail s přehledem objednávky a informací o tom, že Vaše objednávka byla přijata do systému. U některých objednávek (větší množství ap.) Vás kontaktujeme pro potvrzení objednávky telefonicky. Od této chvíle děláme maximum, abychom zboží co nejdříve doručili na Vaši adresu. Obvyklá lhůta pro doručení zboží k Vám se pohybuje v rozmezí 5 až 14 pracovních dnů od objednání.

Pokud je Vaše objednávka vázána ke konkrétní události (Vánoce, narozeniny…), prosíme o uvedení termínu do poznámky k objednávce, kontaktujeme Vás a pokusíme se udělat vše pro včasné doručení. V případě, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail, zboží ani oznámení o uložení zásilky do 5 pracovních dnů od uskutečnění objednávky, nás prosím kontaktujte na email wegett@wegett.cz.

Doprava aneb způsob doručení

Zboží je možné vyzvednout osobně v Brně v našem skladu na adrese Maničky 4/40, 616 00, POUZE PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ, nebo jej zasíláme prostřednictvím přepravní služby PPL na adresu uvedenou ve formuláři. DOPRAVA JE ZDARMA. Před odesláním Vás budeme ještě kontaktovat emailem nebo telefonem.

Daňový doklad ke zboží bude zaslán emailem. Záruční list bude součástí balíku i s malým DÁRKEM. Pokud nebudete zastiženi, přijde Vám email nebo SMS od spediční firmy Toptrans. V případě, že zboží nedorazilo, nás prosím kontaktujte a vše vyřešíme za Vás. Při přebírání balíku si, prosím, dodané zboží pečlivě zkontrolujte.

Je-li zboží poškozeno, nepřebírejte ho a co nejdříve nás o této skutečnosti informujte emailem na wegett@wegett.cz nebo telefonicky. Do emailu, prosím, napište detaily poškození a číslo objednávky, popřípadě přiložte fotografie. 

Reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti po individuální dohodě s Vámi v souladu s platným právním řádem České republiky. Na veškeré zboží zakoupené na webu WEGETT.CZ, pokud není uvedeno jinak, se vztahuje zákonná záruka ne 24, ale díky kvalitě, kterou produkujeme je 36 měsíců.

Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy České republiky resp. platné novely Obchodního zákoníku České republiky. V případě uplatnění reklamace postupujte prosím níže uvedeným způsobem: Pokud budete chtít zaslat zboží na reklamaci do naší firmy, napište nám, objednáme přepravu. K reklamovanému zboží přiložte doklad o nákupu a stručný popis vady výrobku. Nezapomeňte uvést svoje aktuální kontaktní údaje, tj. e-mail, popřípadě telefonní číslo, pokud došlo od doby objednání k jejich změně. Zboží je třeba důkladně zabalit a zamezit dalšímu poškození při přepravě.

Reklamované zboží může také doručit osobně na výše uvedenou adresu (je nutné se předem telefonicky nebo e-mailem domluvit). V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na wegett@wegett.cz. Navrhneme postup, který pro Vás bude nejlepší, případně Vám pomůžeme se zajištěním přepravy. Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace a s návrhem jejího řešení.

V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží: 

  • opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním).
  • vyměněno za nové, nebo vráceny peníze (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem).

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů České republiky. 

Záruční podmínky

Délka záruční lhůty zboží je uvedena na záručním listu, příp. na daňovém dokladu. Pokud tomu tak není, délka záruky vychází z platných zákonů České republiky. Tato záruka se vztahuje na případné výrobní vady. Není poskytována na opotřebení výrobku vlivem běžného používání, na vady a opotřebení vzniklé nesprávným zacházením, skladováním, nesprávných čištěním a užíváním k jinému účelu, než je výrobek určen a na jakékoliv úpravy výrobku.

Záruční doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamačním řízení. Kupující dostane reklamační protokol, který bude sloužit jako doklad pro případné další reklamace.

Výjimky tvoří: Použité zboží (zboží repasované, zboží opravované), na které se nevztahuje žádná záruka, pokud není v dodacím listu uvedeno jinak. 

WEGETT na míru

Berte prosím na vědomí, že pokud s námi uzavřete smlouvu, na základě které si od nás koupíte jakékoliv zboží "na míru" nelze od takové smlouvy odstoupit tj. zboží vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů jak je tomu u zboží z našich standardních kolekcí. Pro řešení všech případných sporů mezi Vámi a námi jsou příslušné soudy České republiky.

Před zahájením sporu před obecným soudem je zákazník-spotřebitel oprávněn v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, zahájit mimosoudní řešení svého sporu, který se mu s námi nepodařilo vyřešit napřímo. Věcně příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s Naší společností je Česká obchodní inspekce (coi.cz).

Věříme, že nákupem na webu wegett.cz Vám žádné výše popsané trable nevzniknou a naopak, že budete mít konečně opravdový WEGETT.

Za Váš zájem i případné objednání předem děkujeme.

Váš Wegett team.